Publicat pe Lasă un comentariu

Politica de returnare

Politica de returnare:
Clientii cataloginvitatii.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Firma noastra va inapoia contravaloarea produselor comandate, conform legii, in termen de 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Produse care nu se pot returna:
Pentru produsele personalizate, ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 republicata in 2008 prevede:
„Art.10 – Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: (..)
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, (..);”
In acesta situatie, conform legii, intelegem: produsele care s-au tiparit cu textul clientului sau au suferit orice modificare asupra formei initiale, de orice natura, conforma cu cerintele clientului, nu se pot returna fara invocarea unui motiv intemeiat.
In cazul in care nu esti sigur de calitatea produselor cel mai bine comanda o mostra, iar apoi dupa ce te-ai convins, poti reveni cu comanda pentru celelalte produse dorite. Nu se considera defect de printare diferente de nuante (e posibil ca pe ecranul tau culoarea sa fie mai inchisa sau mai deschisa). Culorile vazute ies in proportie de 95% la fel, insa tounurile pot fi mai deschise sau mai inchise.
In cazul in care exista greseli in textul imprimat pe invitatie comanda se va reface:
la urgenta, pe cheltuiala noastra in cazul in care greselile nu figureaza in macheta pe care ai aprobat-o.
pe cheltuiala ta, aplicandu-ti un discount din ultima comanda, in cazul in care greselile exista in macheta pe care ti-ai dat acordul pentru tiparire iar greselile existente nu au fost semnalate.
Poti solicita returul in urmatoarele situatii:

Produse care ti-au fost livrate gresit:
Daca ai primit in colet alt produs decat cel comandat si cel inscris in factura, te rugam sa semnalezi cat mai curand acest lucru pentru a returna coletul si a fi inlocuit cu cel corect. Costurile de retur si de transport pentru coletul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre noi.

Renuntarea la cumparare:
Daca doresti sa renunti la cumparare in termenul de 10 zile, toate costurile de retur a produsului/produselor vor fi suportate de catre tine.
Nu se poate renunta la cumparare in cazul produselor personalizate, conform legii.

Procedura si pasii de returnare:

  1. Trimiti cerere de retur:
    Cererea se va trimite printr-un e-mail care va contine in subiect „RETURNARE -numar comanda- -data comanda-„. In continutul e-mailului se vor trece punctual:

-numar comanda si data inregistrare comanda
-datele complete ale cumparatorului: nume, prenume, adresa, adresa e-mail folosit la comanda plasata
-numarul facturii, seria si data emiterii
-cauzele si motivele ce au dus la returnarea produselor

  1. Cererea va fi aprobata si inregistrata:
    Cererea va fi inregistrata analizata. Vei primi raspuns la solicitarea ta daca datele sunt complete si cererea ta indeplineste conditiile obligatorii de retur.
  2. Returul coletului:
    Vei stabili cu unul dintre operatorii nostri locatia si data de ridicare a coletului de catre curier. Te rugam sa asiguri coletul si sa asezi produsele in ambalajul original in care au fost livrare. Astfel vei elimina riscul de deteriorare la transport.
  3. Constatare retur si acceptare stare produse:
    Dupa ce vom primi coletul, personalul nostru calificat va verifica si va constata daca produsele returnate sunt conforme cu obligatiile noastre de retur.
  4. Solutionare:
    In baza constatului din partea noastra cat si a solicitarilor trimise de tine, se va face solutionarea returului prin inlocuirea produsului cu altul identic, in stare noua, inlocuirea produsului cu altul, solicitat de catre client sau rambursarea contravalorii produsului.
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.